volejte

+420 606 890 245

Obchodní podmínky

Základní ustanovení

Provozovatelem webu www.ulabute.cz je David Kupsa – Starožitnosti U Labutě, Sedláčkova 485, 679 32 Svitávka, Česká republika, IČ: 64470644.

Způsob objednání

Objednávky, rezervace a dotazy lze učinit osobně na prodejně, adresa: U Labutě 143, Svitávka 679 32, telefonicky +420 606 890 245, e-mailem: antikulabute@seznam.cz, nebo prostřednictvím formuláře. Uvedené ceny v naší nabídce jsou ceny konečné (tato informace je úřady vyžadována a vztahuje se k informaci zdali jsou ceny uvedeny s dph nebo bez). Na individuálních nebo množstevních slevách se lze dohodnout. U objednávky je nutno uvést Vaše jméno a příjmení, doručovací adresu a telefonní číslo. Učiněním objednávky souhlasíte s obchodními podmínkami. Rezervovat zboží je možné pouze na 48 hodin není-li dohodnuto jinak.

Dodací podmínky

Dodací podmínky budou sjednány individuálně dle typu objednaného zboží. Zboží lze vyzvednout osobně na prodejně během otevírací doby a po dohodě i mimo tuto dobu. Předměty menších rozměrů a přibližně do váhy 20 kg zasíláme Českou poštou na dobírku, v některých případech vyžadujeme platbu předem na náš účet. Výše poštovného závisí na hmotnosti a objemu zásilky a bude vypočítána dodatečně dle aktuálního ceníku České pošty. Zboží odesíláme do 5 pracovních dnů.

Rozměrnější a těžší předměty lze doručit přepravní společností TOPTRANS. V tomto případě je nutná platba za předmět a dopravu předem na náš účet. Objednávku dopravy u přepravní společnosti zajistíme. Výpočet přepravného na stránkách přepravce www.toptrans.cz

U předmětů zvlášť křehkých, nebo náchylných k poškození si musí kupující zajistit vlastní přepravu není-li dohodnuto jinak.

Platební podmínky

Platba je možná v hotovosti na prodejně, dobírkou v případě České pošty, bankovním převodem.

Ukončení smlouvy

Prodávající má právo odstoupit od smlouvy v případě, kdy kupující neuhradí plnou výši kupní ceny ve lhůtě 14 dnů ode dne uzavření kupní smlouvy.

Informace o zboží a službách

Nabízíme široký sortiment starých předmětů a uměleckých děl, dále se pak zabýváme nákupem a prodejem kulturních památek nebo předmětů kulturní hodnoty.

Odstoupení od smlouvy

Spotřebitel má právo při nákupu zboží přes internet, telefon, e-mail, atd. (jedná se o kupní smlouvu uzavřenou na dálku) odstoupit od smlouvy do 14 dnů bez udání důvodu. Musí však splnit následující podmínky, zboží musí být:
kompletní včetně příslušenství a dokladů (jako je záruční list, manuál apod.), včetně případných dárků obdržených s produktem
vrátit lze i rozbalené, použité či dokonce poničené zboží. Prodejce má však právo adekvátně snížit vyplácenou částku

Reklamační řád

V případě, že se v průběhu záruční doby (u použitého zboží je záruční doba 12 měsíců) vyskytne vada, má Kupující, v závislosti na povaze této vady, při uplatnění záruky následující práva:
v případě vady odstranitelné:
a) právo na bezplatné, řádné a včasné odstranění vady
b) právo na výměnu vadného zboží nebo vadné součásti, není-li to vzhledem k povaze vady neúměrné
c) v případě nemožnosti postupů uvedených v bodech a.) a b.) má právo na přiměřenou slevu z kupní ceny nebo odstoupení od kupní smlouvy
v případě vady neodstranitelné:
a) právo na výměnu vadného zboží nebo odstoupení od kupní smlouvy
v případě vady odstranitelné, pokud Kupující nemůže pro opětovné vyskytnutí vady po opravě (tzn. zboží bylo již 3x reklamováno pro stejnou vadu) nebo pro větší počet vad věc řádně užívat
a.) právo na výměnu vadného zboží nebo odstoupení od kupní smlouvy
jde-li o jiné vady neodstranitelné a nepožaduje-li spotřebitel výměnu věci:
a.) právo na přiměřenou slevu z kupní ceny nebo odstoupení od kupní smlouvy

Reklamaci lze uplatnit u Prodávajícího, a to ve všech jeho provozovnách.

Reklamace se nevztahují na případy:
vznikla-li závada nebo poškození prokazatelně nesprávným užíváním, v rozporu s návodem k použití anebo jiným nesprávným jednáním Kupujícího, prokazatelných nedovolených zásahů do zboží, je nutné přihlížet k tomu že prodávané starožitné zboží je již použité a vykazuje známky opotřebení, snažíme se na všechny případné vady předem upozornit a tudíž je kupující předem se stavem prodávané věci srozuměn a na tyto vady se reklamace nevztahuje, např. umístěním především starožitného nábytku případně dřevěných artefaktů v nevhodných prostorech ať již vlhkých nebo naopak velmi suchých a nábytek se tímto poškodí se rovněž záruka nevztahuje. Ideální vlhkost pro starožitný nábytek je 40-50% vzdušné vlhkosti. Při přebírání nábytku vždy informujeme o správnosti umístění a o správném ošetřování, dále na vady, které vznikly běžným opotřebením spotřebního zboží se stanovenou lhůtou použití dle zvláštních právních předpisů, pokud je taková reklamace uplatňována po uplynutí této lhůty, vady způsobené vlivem živelných katastrof.

EET

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online, v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.

Zásady ochrany osobních údajů

I. Základní ustanovení

1. Správcem osobních údajů podle čl. 4 bod 7 nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (dále jen: „GDPR”) je David Kupsa – Starožitnosti U Labutě. IČ 64470644 se sídlem Sedláčkova 485, 679 32 Svitávka (dále jen: „správce“).

2. Kontaktní údaje správce jsou

Adresa: Sedláčkova 485, 679 32 Svitávka,

Email: antikulabute@seznam.cz

3. Osobními údaji se rozumí veškeré informace o identifikované nebo identifikovatelné fyzické osobě; identifikovatelnou fyzickou osobou je fyzická osoba, kterou lze přímo či nepřímo identifikovat, zejména odkazem na určitý identifikátor, například jméno, identifikační číslo, lokační údaje, síťový identifikátor nebo na jeden či více zvláštních prvků fyzické, fyziologické, genetické, psychické, ekonomické, kulturní nebo společenské identity této fyzické osoby.

II. Zdroje a kategorie zpracovávaných osobních údajů

1. Správce zpracovává osobní údaje, které jste mu poskytl/a nebo osobní údaje, které správce získal na základě plnění Vaší objednávky.

2. Správce zpracovává Vaše identifikační a kontaktní údaje a údaje nezbytné pro plnění smlouvy.

III. Zákonný důvod a účel zpracování osobních údajů

1. Zákonným důvodem zpracování osobních údajů je

  • plnění smlouvy mezi Vámi a správcem podle čl. 6 odst. 1 písm. b) GDPR,
  • oprávněný zájem správce na poskytování přímého marketingu (zejména pro zasílání obchodních sdělení a newsletterů) podle čl. 6 odst. 1 písm. f) GDPR,
  • Váš souhlas se zpracováním pro účely poskytování přímého marketingu (zejména pro zasílání obchodních sdělení a newsletterů) podle čl. 6 odst. 1 písm. a) GDPR ve spojení s § 7 odst. 2 zákona č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti v případě, že nedošlo k objednávce zboží nebo služby.

 2. Účelem zpracování osobních údajů je

  • vyřízení Vaší objednávky a výkon práv a povinností vyplývajících ze smluvního vztahu mezi Vámi a správcem; při objednávce jsou vyžadovány osobní údaje, které jsou nutné pro úspěšné vyřízení objednávky (jméno a adresa, kontakt), poskytnutí osobních údajů je nutným požadavkem pro uzavření a plnění smlouvy, bez poskytnutí osobních údajů není možné smlouvu uzavřít či jí ze strany správce plnit,
  • zasílání obchodních sdělení a činění dalších marketingových aktivit.

 3. Ze strany správce nedochází k automatickému individuálnímu rozhodování ve smyslu čl. 22 GDPR. S takovým zpracováním jste poskytl/a svůj výslovný souhlas.

IV. Doba uchovávání údajů

1. Správce uchovává osobní údaje

  • po dobu nezbytnou k výkonu práv a povinností vyplývajících ze smluvního vztahu mezi Vámi a správcem a uplatňování nároků z těchto smluvních vztahů (po dobu 5 let od ukončení smluvního vztahu).
  • po dobu, než je odvolán souhlas se zpracováním osobních údajů pro účely marketingu, nejdéle 5 let, jsou-li osobní údaje zpracovávány na základě souhlasu.

 2. Po uplynutí doby uchovávání osobních údajů správce osobní údaje vymaže.

V. Příjemci osobních údajů (subdodavatelé správce)

1. Příjemci osobních údajů jsou osoby

  • podílející se na dodání zboží / služeb / realizaci plateb na základě smlouvy,
  • zajišťující služby provozování obchodu a další služby v souvislosti s provozováním obchodu,
  • zajišťující marketingové služby.

VI. Vaše práva

1. Za podmínek stanovených v GDPR máte

  • právo na přístup ke svým osobním údajům dle čl. 15 GDPR,
  • právo opravu osobních údajů dle čl. 16 GDPR, popřípadě omezení zpracování dle čl. 18 GDPR.
  • právo na výmaz osobních údajů dle čl. 17 GDPR.
  • právo vznést námitku proti zpracování dle čl. 21 GDPR a
  • právo na přenositelnost údajů dle čl. 20 GDPR.
  • právo odvolat souhlas se zpracováním písemně nebo elektronicky na adresu nebo email správce uvedený v čl. III těchto podmínek.

 2. Dále máte právo podat stížnost u Úřadu pro ochranu osobních údajů v případě, že se domníváte, že bylo porušeno Vaší právo na ochranu osobních údajů.

VII. Podmínky zabezpečení osobních údajů

1. Správce prohlašuje, že přijal veškerá vhodná technická a organizační opatření k zabezpečení osobních údajů.

2. Správce přijal technická opatření k zabezpečení datových úložišť a úložišť osobních údajů v listinné podobě.

3. Správce prohlašuje, že k osobním údajům mají přístup pouze jím pověřené osoby.

VIII. Závěrečná ustanovení

1. Odesláním objednávky potvrzujete, že jste seznámen/a s podmínkami ochrany osobních údajů a že je v celém rozsahu přijímáte.

2. S těmito podmínkami souhlasíte a jste seznámen/a s podmínkami ochrany osobních údajů a v celém rozsahu je přijímáte.

3. Správce je oprávněn tyto podmínky změnit. Novou verzi podmínek ochrany osobních údajů zveřejní na svých internetových stránkách. V případě podezření na neoprávněné použití vámi poskytnutých údajů, můžete podat pokyn k šetření na Úřad pro ochranu osobních údajů.